Прочетен: 5039 Коментари: 40 Гласове:
Последна промяна: 01.11.2020 18:11
В Матей 25 глава е описана притчата за петте разумни и петте неразумни. Докате Младоженецът се бавеше се нададе вик: Ето младоженецът [иде!] излизайте да го посрещнете! Това е среднощният вик. Тъй като мнозина мислят, че именно те са от петте разумни предлагаме на Вашето внимание откъс от Късния дъжд, в който Бог обяснява какво е среднощният вик.
9/2 „Среднощният вик е предупреждение, че Младоженикът иде, да се приготвят десетте девици и се покрива с изпълнението на съдебния висок Вик в явлението на съдебния Глас на Бореца Пети в едно духовно единство с Ангела четвърти тяхната взаимно действаща работа в изпълнение на земната им мисия за извеждане остатъка Божий от духовен Вавилон.
…третият ангел… смеси светлината на „среднощния вик“ с високия съдебен Вик. Третият ангел не се приготви чрез предупреждението ,което сам носеше, а присвои мисията на Четвърти, приписа си дялото на високия съдебен Вик…
Среднощният вик е предупреждение към църквата да се приготви, което означава, че е имало интервал от време от предупреждението до явлението на Младоженика. E. Г. Вайт, в чина си на „адвентен пророк“ е весталка…
Ето, Младоженекът иде!” Това е Среднощният вик, който се покрива с предупреждението на Третия ангел. Но Лаодикийският трети ангел, носещ предупреждението, сам не се приготви! Той не разумя, че между Среднощния вик и явлението на Ангела четвърти имаше интервал от време. Дялото на Ангела Четвърти беше ”Високият съдебен вик”. Той първо се явява в чин ”Глашатай” по кръстопътищата, за да събере Десет девици и се приготвят за сватбената вечеря. Но повтарям, Третият ангел не се приготви, той отново се яви, но не готов, за да бъде избълван. А глашатаят в служение събира сватбари от кръстопътищата.
Лаодикия е имала достатъчно време – повече от век, за да се приготви, но тя не позна своето благодатно време за приготовление.
От кръста на Христа над Земя стои знак от небеса. Едва в 1833 г. е призован Мюлер. А в 1844 се явява Е. Вайт. Едно столетие по-късно се призовава чрез Глас съсъда на Гласа – приемник на Гласа от небето. В 1948 г. се явява знамение сред планета Земя – имаме образуване на еврейската държава – Израил се прибираше от четирите краища земни в своята земя. Този знак е небесен. Христа е в Светая Светих и урежда съдбите израилеви чрез Съда велик пред закона на правда. И второто знамение се яви в земята /държавата/ на новозаветната духовна същина, според Езекиил 34 – отхвърлянето на пастирите на духовните общества в България и освобождаване на стадата Христови – Бог Всемогъщ поемаше дялото в Своите ръце.
А Глас в пустиня остана Среднощният вик на предупреждение към Третия ангел – Лаодикийско ръководство.
О, колко страшно щеше да бъде, ако Луна би се изявила за Слънце! Тогава би загаснала и последната искра на живот от Земята флора, фауна и човек!
Но Всемогъщият и мъдър Бог, обвит в светлия дневен лъч на светлината, изгрява с могъщата струя на Светлината, с могъщите лъчи на живота жизнен и го поддържа сред тъмната и мрачна земя!
Питам и все ще питам, наистина ли е изчерпателна светлината ”лунна” на пророческото предупреждение за явлението на могъщия слънчев лъч на Ангела на Завета, който озарява планета Земя със светлината своя в ден светли и дарява живота жизнен над земя?
Питам Третия ангел в чин ”Лаодикия” – адвентно ръководство на новозаветната църковна съдба, който налага последно пророчество и заема мястото като предупреждение на изпълнението, подобно на Луна, която заема мястото на Слънце, или нощ, заела мястото на деня като сянка, заела мястото на реалността!
Дръзвам и питам седящата на звяр царица, не е ли тя вдовица? Или Третият ангел, явяващ се в качеството на Четвърти и Бореца пети! Где е ”среднощният вик”! И що е ”Силният вик”!
Библейският писател от 1844 г. предупреждава, изчерпателно ли е предупреждението, че Христа е влязъл в Светая Светих да очисти небесното светилище? Тъй като земната първа скиния, построена под строгото водене на Небето чрез Мойсея, по подобие на оригинала в Небето, предупреждава като сянка, че след прекратяването на земното скинично служение Христа влиза в небесното светилище, като първо остава в Светая и преминава в Светая Светих! И толкова ли, дотук ли свършва Светлината? Не е ли дадена по-голяма яснота за Третия ангел? Според Адвентния ”пророк” от 1844 г. Христа е влязъл в Светая Светих и приключва със земния въпрос.
Ако това е само толкова, колко обърканост внася този въпрос! Какво отговарят ръководителите на адвентния народ: ”Ние сме Приключващият земния въпрос фактор.“ И продължава: ”Ние сме Третият ангел в пълнота, печатът ни е в ръка, и друго няма, а ако има, то не е от Бога, а от Сатана! А за сто четиридесет и четири хиляди ние сме наясно, това сме ние! Това е литературата на ”пророка” Е. Г. Вайт. Повече няма и не ще има!”
А така ли е? Нима ”пророкът” не е отишъл твърде далеч, за да изрече тез думи? ”Ако има друга светлина, тя не е от Бога, а от Дявола, защото внася обърканост!” О, това е хула против Святия Дух, който ръми ранната и късната Роса според нуждата на църквата Христова!
Тогава кого предупреждава Верният Свидетел в Откр.:14? Наистина въпросът внася объркване, както и самият ”пророк” и свидетелствата на предупреждението, които налага самият той като изчерпателни със следните подчертавания: ”Друга светлина няма и каквато и да се появи, не е от Бога, а от Сатана!“ Хулата вече е изречена и предварително чрез ”пророка” свързва като с верига объркаността на народа, че и ”литературата е Ангел четвърти”!
Затова е предупреждението на Откр.3:14! О, колко смело и безогледно се налага човешкият авторитет без да съзнава, че отрича и изрича Слово като огън, който сам го изгаря в мига на Всесилния Божествен анализ! Наистина, кой е този професор сред планета Земя, който поднася своята хипотеза сред един културен свят, а неговите последователи я налагат като достоверна теза? Не ще ли се смее и самият професор на тяхната дързост? Или теоретикът, който развива една неверна теория и скицира един макет неизпълним, да уверява готовността на оригинала? Построеният макет не е още приложението му в изпълнение.
Но сега не става дума за хипотеза, наложена за потвърдена теза, нито пък за един макет, който се прилага в реалност на изпълнение. А за съвършенството на една интересуваща човечеството Светлина, от която зависи спасението на една целокупност от три пояса земни творения – флора, фауна и човек, за човешката душа, за вечен живот, за един вярващ свят, очаквал от Създание до Скончание съдбоносния лъч на озарение при приключване на земната история и целокупност земна чрез един Съдебен процес. Ние вярващите не можем да налагаме своите убеждения на земния свят, мо той не ги подири!
Но тук се касае за нашето спасение! Ние, всички вярващи, бихме се повдигнали и като едно цяло бихме попитали в един глас, от Създание до Скончание, Третия ангел: ”Ти ли си Четвъртият?” Няма ли да се появи повече Светлина да разясни всички тайни в загадки и намеквания в Словото Божие? Да озари жадните, очакващи светлина души?
Какво трябва да разбираме и чуем чрез литературата на Е.Г.Вайт? Тя само предупреждава, но не озарява за Скончание. Не докладва за Великия съд в правда на Закона и за земните решени съдби. Как приключи Земният съдебен процес и какви са неговите решения. И как Великият Ходатай Христа приключи своята защита пред Трона съдебен и Закона! Как Той самият се оправда от обвинението на Сатана. Как биде строено Неговото войнство и как се оправда и запечата Как? Как Откр.7-ма и 14-та се яви? Как защити един паднал свят, една целокупност земна и Земя, за които се води хилядолетия таз борба? И как ще приложи Своята Правда и кръвната цена за изкупление? Как най-после ще се очисти земното и небесното светилище? И каква е присъдата на Сатана с неговото войнство?
Всемогъщият Бог благоволи и Якова употреби във велики патриархални съдби на дванадесетте представители на дванадесетте Израилеви племена като сянка, сочеща реалните съдби на Второзаветния народ Божий и дванадесетте апостоли, стълбове в Христовата църква, която в Скончание явява дванадесетте духовни Израилеви племена от всички народи и племена, езици и колена. Тъй Исавовата неоценка в повторение ще се яви и сред втория народ Божий, в Лаодикия, чрез Среднощния вик – зова на Отца Исака към Исава: „Принеси ми жертва, за да те благословя.” или „Ето, Младоженекът иде, пригответе се (към Десетте девици), Лаодикийци и Го посрещнете.” Но Младоженекът се бави и те задремват със светилник без елей.
Предупреждението на среднощния вик се явява, но Младоженекът се бави, защо ли? Пита се защо? Защото в повторение пак се явяват две съдби – двама братя, Исав и Яков, голямо и малко събрание. Но големият закъсня да се приготви и малкият – червеят Яков грабна благословението чрез Високия съдебен Вик (Откр. 18:4) или чрез Глас от небето, в разрешение на двете земни съдби. Голямото и малко събрание пред Небето, пред Отца, се яви в изпълнение на поръчение: „Приготви Ми блюда, обрязани чрез Дух Святи, очистени чрез Кръвта на Христа, да се явят на Авраамовата софра – невястина, да се наситят със сватбената вечеря.”
Но как ще се яви Лаодикия пред Небето? Исав презря първородството, Лаодикия презря обещанието чрез първородния, чрез обрезанието в Дух Святи с огнената диря – езика незнаен чрез кръвта Христова. Лаодикия отхвърли удостоението на предупреждението чрез Среднощния вик, или първото оросение на Петдесятния Дух – кръщението със Святия дух. Лаодикия не се приготви! Тя не прие обрезанието и не се обряза в духовния орган на Израйлевия белег – езика незнаен. Тя хулеше огнената диря на Кръвта Христова в очистение на сърдечния олтар в Дух Святи с белега на незнайния език. Лаодикия без страх приписа действието на Святия Дух на Сатана, не го позна, както Стария Израил на позна Божия Син – Месия, но го охули и разпна. Тъй Лаодикия, похулила действието на Святия Дух при ранното Петдесятно оросение, как ще приеме Късното одъждение на благословение? Тя счете Кръвта Христова за нищожна. Затова законникът Израил, в повторение сред втория род – Малкото Юдино събрание – остатъка Лаодикийски, ще се яви с голяма оценка към очаквания дъждец в оросение – силата на Святия Дух над Петдесятното кръщение, който ще приготви блюда на почетна употреба, и като жертва в принос пред Отца Си грабна благословението, което се изрази в призвание, Яковово помазание – Камъкът, стълбът на Ветил или Божият дом се над него изгради. Също в съновидение, в Яковово изгнание Бог Всемогъщ го крепи, когато бяга от Исава – Израил, Лаодикия. Но Яков видя стълбата към небе, водеща победата небесна. Амин. Наистина Лаодикия не оцени Среднощния вик, не го разбра чрез Словото Божие и не позна пророческата линия в изпълнение на обещанието, и не можа да грабне благословението. Големият син Исав – Израил – Лаодикия, в повторение, не разумя Високия съдебен вик чрез предупреждението на Среднощния вик да се приготви: ”Приготви се, приготви се да те благословя”. Затова пък приготвилият се Яков – Малкото Юдино чрез Святия Дух и десет заповеди Божии грабна благословението Авраамово, Исаково, Отцуво, което се изяви в късното петдесятно оросение, късния дъжд на могъщи благословения над две съдби, две родови линии на плътския Исав, който продаде първородството си в лицето на Сина Божий, Месия за купа леща. Но Яков го грабна с цената на живота си земен; макар и да страда, той го прие с готовност, за да спечели небесния живот.
Енергетиката на древния град в картината...
НАЧИН ДА СТАНЕШ ДИПЛОМАТ
Знаеш ли кога се е случило това?
Публикациите ми са изцяло чисто Божие Слово, свалено от небето в период от 35 години - 1947 - 1982 г. То е предназначено да реформира, подготви човечеството за скорошното възкресение.
Ще се радвам ако има ш въпроси да ги коментираме.
mihala написа:
27.10.2020 13:03
.....всяка Религия, поробва Свободният Дух!
ТЕ затова, и са ги нароили..ислям, будизъм, юдаизъм, се тая...
Ето защо се е случила случката. А случката е следната: дълго време Бог е търпял църквите да се кичат с името Му, но да ядат своя си хляб, да имат изкривена религиозна представа. Днес обаче, след съда Бог е отхвърлил всички съществуващи религиозни общества по света. Бог не чува, не благоволява нито една религиозна общност от каквото и да било естество. Така че вече имаме свобода. Да дишаме свободно.
.....всяка Религия, поробва Свободният Дух!
ТЕ затова, и са ги нароили..ислям, будизъм, юдаизъм, се тая...
27.10.2020 16:20
Има плътски юдеи, плътски народ, за който говорите.
След Петдесятница службата на стария премина и вече имаме духовни юдеи - ние християните и Вие, надявам се. Защото пише така:
Римляни 2:28
Защото не е юдеин оня, външно такъв, нито е обрязване онова, което е вънкашно в плътта;
Римляни 2:29
но юдеин е тоя, който е такъв вътрешно; а обрязване е това, което е на сърцето, в дух, а не в буквата; чиято похвала не е от човеците, а от Бога.
Изложеното от теб е точно така за Вайт, за Христос.
01.11.2020 18:10
06.11.2020 08:58
Протестантството отдавна е умряло, да ти кажа, ако не знаеш. Към "Изгрев" е тръгнало и останалото хитриянство. :) Къде виждаш омраза бе, моето момиче?
Елисеев, видно е, че си от най-просташко-плебейско тесто и даже нямаш елементарни навици за що-годе културно общуване. Айде, ако обичаш стой на санитарна дистанция от мен и не влизай в диалози, нежелани.
Обръщам внимание какво е това:
Всички публикации в тази страница са Божие Слово, идващо директно от небесния олтар, според пророчеството в Откровение 8:5, в което се казва: И ангелът взе кадилницата, напълни я с ОГЪН ОТ ОЛТАРЯ и хвърли огъня на земята; и настанаха гръмове и гласове, светкавици и трус. Това Слово в Библията е наречено още: - Късният дъжд - Яков 5:7 И тъй, братя, останете твърди, до Господното пришествие. Ето земеделецът очаква скъпоценния плод от земята и търпи за него докле получи и ранния и КЪСНИЯ ДЪЖД. - Скритата манна: За нея говори в Откровение 2:17 "Който има ухо, нека слуша що говори Духът към църквите: На тогова, който победи, ще дам от СКРИТАТА МАННА." - РОСАТА, която пада по цялата земя, а руното остава сухо от Съдии 6: 40 - 12-ТЕ КОША С КЪШЕИ ХЛЯБ, останали от петте хляба, с които Исус нахрани 5 000 души, според Матей 14:20, Марка 6:43, Лука 9:17 -СВЕТЛИНАТА от Откр.18:1, от която се просвети цялата земя. - Слънцето или СЪДЕБНАТА СВЕТЛИНА, върху която е стъпила и с която е въоръжена истинската Църква от Откр.12:1 - 1 И голямо знамение се яви на небето, - жена, облечена със слънцето, с луната под нозете й и на главата й корона от дванадесет звезди. - СВАТБЕНАТА ВЕЧЕРЯ. Нарича се сватбена вечеря, защото информира за приключилия Първи, небесен или наричан още Страшен съд. Решенията на този съд са дадени от Бога на хората в продължение на 35 години - от 1947 до 1982 г. Те са давани и записани на български език и ние първи имаме възможност да научим това. То е предназначено да подготви човечеството за най-великото и славно събитие - възкресението на праведните. Пророк Данаил пророкува за днешното време като казва: Данаил 12:12 "Блажен, който изтърпи и стигне до хиляда и триста и тридесет и петте дни." Блажен всеки, който чете и приема това Слово. Сега е това време. Вавил
07.11.2020 14:08
07.11.2020 17:48
А през 2016 г., според пророчеството на пророк Данаил, започва разнасянето на тази светлина. За всеки, който я приеме Бог казва, че е блажен.
А врагове е имало винаги. Това ни става ясно като четем как апостол Павел е правил същото, каквото ние днес. Само че той с ранния дъжд, а сега ние с късния.
А ти недей, като не искаш. Много се радвам, че има хора, които доброволно се отказват от вечността. Това ще позволи на някой, който има грехове, но се кае да влезе той във вечния живот. А не разбрах ти имаш ли друта алтернатива на смъртта, гроба, червеите и нищото. Моята ти я обясних.
Виж този откъс за товите приятели, адвентистите, те са част от Лаодикия, а тя е избълвана:
Какво трябва да разбираме и чуем чрез литературата на Е.Г.Вайт? Тя само предупреждава, но не озарява за Скончание. Не докладва за Великия съд в правда на Закона и за земните решени съдби. Как приключи Земният съдебен процес и какви са неговите решения. И как Великият Ходатай Христа приключи своята защита пред Трона съдебен и Закона! Как Той самият се оправда от обвинението на Сатана. Как биде строено Неговото войнство и как се оправда и запечата Как? Как Откр.7-ма и 14-та се яви? Как защити един паднал свят, една целокупност земна и Земя, за които се води хилядолетия таз борба? И как ще приложи Своята Правда и кръвната цена за изкупление? Как най-после ще се очисти земното и небесното светилище? И каква е присъдата на Сатана с неговото войнство?
Всемогъщият Бог благоволи и Якова употреби във велики патриархални съдби на дванадесетте представители на дванадесетте Израилеви племена като сянка, сочеща реалните съдби на Второзаветния народ Божий и дванадесетте апостоли, стълбове в Христовата църква, която в Скончание явява дванадесетте духовни Израилеви племена от всички народи и племена, езици и колена. Тъй Исавовата неоценка в повторение ще се яви и сред втория народ Божий, в Лаодикия, чрез Среднощния вик – зова на Отца Исака към Исава: „Принеси ми жертва, за да те благословя.” или „Ето, Младоженекът иде, пригответе се (към Десетте девици), Лаодикийци и Го посрещнете.” Но Младоженекът се бави и те задремват със светилник без елей.