Постинг
29.10.2022 09:09 -
НОВИЯТ ЕРУСАЛИМ. СОФИЯ
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.11.2022 21:08
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 03.11.2022 21:08
Ерусалим като сянка посочи на София - същината 110/10
България беше наистина употребена като духовна Новозаветна същина на Сянката - земята Палестина. А столицата на България - София представи в покритие Новия Ерусалим.
О, София, София - нов Ерусалим, носеща му съдбите на твоите плещи. В теб е парламента на мира, чрез теб ще разпростра милостта и любовта Моя над цялата планета Земя. Амин! ... Теб и само теб възгласявам и употребявам и като личен представител на новия Ерусалим на вечността с младост и хубост надарявам. На вечност благословена ще си ти, с корона - царствена съдба - награда ще е твоя. 5/ 13 строежът на новия Ерусалим, очакван дълго сред земята всред едно израилево царство не е земен. Нали затова е борбата! Да не се увенчае смъртното знаме на Сатана сред земята. Тогава смъртта би продължила във вечността. 193/5
новия Ерусалим (той се строи горе от вси изкупления!). 234/2
Ерусалим биде освободен за да бъде цял в израилева ръка, за да представи небесния Ерусалим и ще бъде така, докато е необходимо за небеса. 16/ 4 Тъй чрез първия Адам Раят Едемски бе загубен за човешкия род, чрез първия народ Израилев бе отнет Сион - Ерусалим.. Но чрез втория Адам отново се възвръща загубеният Рай като едно велико могъщо съдебно дяло на изкупление, чрез втория духовен род - Израил духовен. И така, първо Ева съгреши и наруши заповедта на Отца, първият народ в сянково изпълнение съгреши като заповедите Божии наруши и посегна на плода на Дървото на живота - сам Месия Христа. Но от втория народ, който се явява като кост от костта на втория Адам Христа, ще се увенчаят в Едемско благословение чрез Съда велик в Правда и наново ще се явят в Рай Едемски, сред новия Ерусалимски (духовен) строеж със Сионовия връх, стена от дванадесетте порти с нови основания. Тъй първият Адам чрез Ева изгубва Едемския рай като нарушители на заповедта ”не посягай"! Това дяло на загубване Рая се покрива с изгубване на земния Ерусалим от първия народ Божий. Но вторият Адам и неговата кост Ева - Христа и Църквата всемирна спечелват победа и като награда имат обещание да влязат в Рая Едемски, в Новия вечен Ерусалим чрез втория род Божий, който не беше народ. Ева в Битие нарушава заповедта, а чрез Ева в чин ”Всемирна църковна съдба”, втора - духовна се възстановява нарушението. Първата Ева чрез вяра наследява благословенията и се увенчава като едно могъщо дяло от Съд велик в един Ноев ковчег в последното служение на стражево изпълнение. Новозаветната Ева прие удостоението по обещание Авраамово, възложена й бе задачата чрез великия Съд в правда да формира всемирното църковно служение чрез страж и се призна от Съда велики Адамовото ребро, Ева - всемирна църковна съдба, кост от костта на втория Адам, който я удостоява с великото удостоение на увенчание чрез влизане на Новия Ерусалим в райската градина; Ева - църквата, е Новият Ерусалим, изкупен с цената на Исусовата кръв и навлиза в обещанието за Новата Земя: ”И двамата ще бъдат една плът - Христа и църквата”. Тъй Ева като кост от костта на Изкупителя се явява облечена в сватбения висон като дар велик от Жениха - Правдата Негова от Неговите праведни дела (на Христа) пред Върховния Трон в правда.
България беше наистина употребена като духовна Новозаветна същина на Сянката - земята Палестина. А столицата на България - София представи в покритие Новия Ерусалим.
О, София, София - нов Ерусалим, носеща му съдбите на твоите плещи. В теб е парламента на мира, чрез теб ще разпростра милостта и любовта Моя над цялата планета Земя. Амин! ... Теб и само теб възгласявам и употребявам и като личен представител на новия Ерусалим на вечността с младост и хубост надарявам. На вечност благословена ще си ти, с корона - царствена съдба - награда ще е твоя. 5/ 13 строежът на новия Ерусалим, очакван дълго сред земята всред едно израилево царство не е земен. Нали затова е борбата! Да не се увенчае смъртното знаме на Сатана сред земята. Тогава смъртта би продължила във вечността. 193/5
новия Ерусалим (той се строи горе от вси изкупления!). 234/2
Ерусалим биде освободен за да бъде цял в израилева ръка, за да представи небесния Ерусалим и ще бъде така, докато е необходимо за небеса. 16/ 4 Тъй чрез първия Адам Раят Едемски бе загубен за човешкия род, чрез първия народ Израилев бе отнет Сион - Ерусалим.. Но чрез втория Адам отново се възвръща загубеният Рай като едно велико могъщо съдебно дяло на изкупление, чрез втория духовен род - Израил духовен. И така, първо Ева съгреши и наруши заповедта на Отца, първият народ в сянково изпълнение съгреши като заповедите Божии наруши и посегна на плода на Дървото на живота - сам Месия Христа. Но от втория народ, който се явява като кост от костта на втория Адам Христа, ще се увенчаят в Едемско благословение чрез Съда велик в Правда и наново ще се явят в Рай Едемски, сред новия Ерусалимски (духовен) строеж със Сионовия връх, стена от дванадесетте порти с нови основания. Тъй първият Адам чрез Ева изгубва Едемския рай като нарушители на заповедта ”не посягай"! Това дяло на загубване Рая се покрива с изгубване на земния Ерусалим от първия народ Божий. Но вторият Адам и неговата кост Ева - Христа и Църквата всемирна спечелват победа и като награда имат обещание да влязат в Рая Едемски, в Новия вечен Ерусалим чрез втория род Божий, който не беше народ. Ева в Битие нарушава заповедта, а чрез Ева в чин ”Всемирна църковна съдба”, втора - духовна се възстановява нарушението. Първата Ева чрез вяра наследява благословенията и се увенчава като едно могъщо дяло от Съд велик в един Ноев ковчег в последното служение на стражево изпълнение. Новозаветната Ева прие удостоението по обещание Авраамово, възложена й бе задачата чрез великия Съд в правда да формира всемирното църковно служение чрез страж и се призна от Съда велики Адамовото ребро, Ева - всемирна църковна съдба, кост от костта на втория Адам, който я удостоява с великото удостоение на увенчание чрез влизане на Новия Ерусалим в райската градина; Ева - църквата, е Новият Ерусалим, изкупен с цената на Исусовата кръв и навлиза в обещанието за Новата Земя: ”И двамата ще бъдат една плът - Христа и църквата”. Тъй Ева като кост от костта на Изкупителя се явява облечена в сватбения висон като дар велик от Жениха - Правдата Негова от Неговите праведни дела (на Христа) пред Върховния Трон в правда.
Няма коментари