Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2019 15:22 - Пелин звездата, учение отровило една трета от човечеството
Автор: elizabethborislavova Категория: Политика   
Прочетен: 231 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 29.12.2019 17:56


 "Реве звяр сред Земя, отрова му злъчна - пелин вгорчи вода! И за господстваща власт над планета Земя води безпощадна борба. "Днес аз водя борба за господстваща власт на Земя. Но за да се увенчая с вас, с Армагедонското ми знаме "смъртна коса", "череп и кости" - емблем ми е това. Поклонете ми се вси мои подчинения. Елате, вси жила на смъртта, грехове, стройте се моя войска, жило мое, кърви, меса и една трета живи мои пленници, пред мен ги доведете вси. Пийте кръв до насита, вий сте победа моя и с духа си на неправда въоръжените сте. И под вашия покров скрих моя победен зов. Воювах, но не победих Небе, но вас в ковчег сложих, три пояса земни съдби, награди мои една трета, вашата съдба е потопната вода. Какво, че над вас плува победата на Небеса - Ноевият ковчег спасението Божие събра." В Червено море войнство фараоново реве, но Израил продължи в родове. "Една трета войнство - еврейско свещеничество победих, но на кръста Голготски победен бях сам аз. И днес чрез вас, една трета клеветници, приех на дела наградата лична, печат на осъждение - три синджира поведох в погребение от Начинание до Скончание мое вярно побеждение. И от днес осъден аз, вси кърви от Земя, що проливах в духовната борба сред Земя, ще пия до деня на втората смърт. И теб Гоге и Магоге, чрез духа на злината, грехът ти е втората смърт - съдба. ... Тъй звярът реве, в духовен Армагедон войнство свое зове. И ехото отнасяше съдбите му, чрез Дух на Правда Небе предупреди оправданите съдби!"



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 654882
Постинги: 916
Коментари: 1030
Гласове: 2586
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930