232/9/А 12.10.1963 год.
Празника на „шатри“ сочеше на Съда след разрешение на вси земни съдби. Чрез Съд велики се явяваше приключващата се съдба нова година, а всичко старо свършваше и се почваше ново. Но шатри също сочеше и на великото царство израилево, събрано в едно единство и дванадесет племена в един примирителен олтар с жертва благодарствена народна всемирна, на всемирен олтар от земята, когато всички съдби земни се разрешаваха и ответа на решения Божии чрез служение в церемонии /свидетелства/ е приет. Наистина „шатри“ е велик празник и той се яви в изпълнение за слава Господня сред земя в очакващата се съдба на народа Божий кат едно единство събран целия Израил който сочеше на духовния Израил в скончание на века чрез Съд велик на небето. Но ответа идеше като велика милост на утешение, че им са опростени вси грехове за цялата година живот и е дадена за тях примирителната очистваща изкупваща кръвна цена на Господа Исуса Христа.
„Шатри“ още сочеше на великия Съд Божий, който изпълва „тайната Божия над земя“. И явява като могъща съдба в разрешителни съдби на нова година – нова светлина, като вест на изкупление, чрез разрешения съдебни. И навлизаме в ново „семе“ духовно сеене наново и чакаме нови плодове духовни. Амин!
258/9 09.1961 год.
ОТЦОВО ОБЯСНЕНИЕ ЗА ПРАЗНИКА „ШАТРИ“ ВАЖНО
Самият шатър на служение сочеше на Христа, кат скиния неръкотворна в служба пред небеса, а в скончание пред Съда живите шатри са блюдата на почит, първите начатки на Исусовите трудове,…
Именно жътвата е делата на всякоя душа представена пред Съда и тез които се оправдават чрез Съда се явяват кат зърна на изкупената човешка съдба/спасяемата душа/.
А, и много се чува навън кат са плющят вътре и конете са плашат.
1 Коринтяни 2:9
А според както е писано: - "Каквото око не е видяло, и ухо не е чуло, И на човешко сърце не е дохождало, Всичко това е приготвил Бог за тия, които Го любят".
А относно плющенето пак си дойде на думата. Кога те плющяха? Вързан ли беше на русенското ти легло?