Постинг
14.07.2022 12:37 -
Ездра - свещения чин на Христос
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 964 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 24.07.2022 16:38
Прочетен: 964 Коментари: 1 Гласове:
4
Последна промяна: 24.07.2022 16:38
- Дялото Мое в чин „олтар примирителенен на Ездра„[1] и след пленичество лаодикийско се явява освободено! На тоз олтар се възлага едно изведено служение, което е било пленено и сред две пещери[2] – две деноминации разделено. Тоз олтар се явява в реален чин „всемирен църковен олтар” със свещено служение пред небето представил войнствените Христови съдби, на които се възлагат всички съдебно решени съдби – актове на оправдание и осъждение. 58
- Ездра сочи на чина свещен на Христа, който чрез Гласа на Святия Дух, поема лично ръководството на църквата Своя до ден на Архангелска тръба. 78/ 3
- „Ездра“ се явява като сянка на чиновете свещени на Христа и Дух Святи в слово – светлина. А „Неемия“ е Христа, в единство на служение на възстановление служенията свещени и сграждане стената – строяване на личното Христово воинство в чин „стени Ерусалимски“. 78/ 4
- след едно седемдесетгодишно пленение на Израиля то явяваше се Ездра и Неемия да възстановят стените ерусалимски. А туй пленение седемдесетгодишно посочи на плененото и разпокъсано служение, учение Христово в лаодикийския период от двете свидетелствени деноминации, наречени още Лаодикия. Това нарушение едва по време на Съда се възстановява чрез царската заповед на Кир. 166/1
- Двамата стражи в чинове на „Илия“ и „Елисея“ досега, навлизаха в чинове на свещени съдби: Ездра и Неемия. Ездра – свещения чин на Христа, а Неемия – Христа при възстановяване на дялото на живия Бог. 277/ 1
- Служението, през което премина Илия на Земята, беше: употребление в изобличение на народа Божий чрез Лаодикия, предупреждение към Лаодикия и навлизане във възстановление на разрушения олтар. Той преминаваше от служение в служение, за да се попълни руината в ”Ерусалимската стена”, възстановител (Ездра) и постановител (Неемия) на всички длъжности и на реда на служението в олтара. Гората Кармил сочеше на Духовния Израил, който трябваше да реши кого ще следва, Иеова Бог на Израиля ли е, за да го следва? Дискусията на Кармил сочеше на Съда в правда и осъждение между два олтара в служение (Бог и Ваал), две служения на двама господари.
- Ездра, в чин ”Възстановител” на храма и стената Ерусалимска чрез царска заповед, сочеше на дялото на чина свещен, който след отхвърлянето на Лаодикия се явява като възстановител на олтара и храма Христов сред планета Земя. В лицето на Ездра като сянка откриваме Гласа небесен в дяло на възстановление чрез царската – Божия заповед