Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 11:10 - СВИДЕТЕЛСТВЕНО СЪБИРАНЕ НА 12 КАМЪКА ОТ РАЗЛИЧНИ БЪЛГАРСКИ ГРАДОВЕ ЗА СГРАЖДАНЕ В НЕБЕСНИЯ ЕРУСАЛИМ
Автор: elizabethborislavova Категория: Поезия   
Прочетен: 1001 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 23.01.2021 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Откровение 21:17-20; Изход 28:17-21

Словото в Изход 28-ма глава дава ясна светлина върху наредбите Божии за първосвещената одежда и нейната украска свещения нагръдник, който потвърждава значението на сенките, покрити със Същината на строежа на Ерусалимските стени. На нагръдника са внедрени дванадесет скъпоценни камъка, които красяха гърдите на първосвещеника. Те бяха близо до сърцето му. Те бяха в употребление само в годишния цикъл на първосвещената служба, влизайки в Светая Светих за очистване на светилището.

А на какво сочеше Светая Светих? Светая Светих бе Тронната зала на Съда велик, а Първосвещеният чин бе представен от Вожда кръвен – жеста Христов на жертвата изкупителна във времето на Съда, когато се строява и употребява Личната гвардия на Христа. А то бе във времето на Скончание. Можеше ли да се приеме, че горе в небесния храм имаше грях – нещо, което бе изключено в Божието присъствие? И какво всъщност трябваше да бъде очистено и от какво? Наистина, горе в небесния храм бе внесена неправдата, която бе предизвикала жертвата Христова и тя трябваше да се очисти, отстрани. И това дяло на очистение трябваше да се извърши точно в скончание на времето на Седмия църковен период и то само чрез Съда велик.

Ако задълбочено изучим Словото и наредбата за земната скиния и нейните две подразделения, ясно ще разберем, че земната Светая Светих посочи на небесната Съдебна зала с Трона съдебен. В нея се намира ковчегът на свидетелствата. Тронът на благодатта е Законът морален – плочите на свидетелството. Съдът велик стои там, за да разреши дялото на двамата Борци Христа и Сатана и на техните войнства, които са воювали в духовната борба. А дялото на очистване в Светая Светих сочеше на Съда велик, Който решава Земния процес от Начинание до Скончание на целокупност земна, на всички творения земни и Земя. Съдът велик урежда техните съдби от началото на падението, начване борбата – грехопадението. И тогава, когато приключи решението на съдбите от Съда велик в Тронната законодателна зала, пред Трона съдебен и Закона, покриващо се със Светая Светих, всичките съдебни решения, в оправдание и осъждение, се свалят от Небето на Земята.

Този именно процес на изнасяне на решените съдби земни от Светая Светих е и самото очистване, което става само чрез действието на Кръвния Христов Войн – кръвта на очистението, която е и цена на изкуплението, приносът кръвен, който Христа поднася пред Съда за оправдание и изкупва Божието стежание земно.

А осъдените дела на падналия херувим и неговото войнство със завладяното от планета Земя във вид на язви зли се снемат или по-точно се изнасят от Съдебната зала. Те нямат вече място и дял горе в Небето след решението на техните съдби! Земният процес е приключен. Но до този момент Христа е бил натоварен с греха на целия свят. Той се явява горе не само в чин ”Ходатай”, но и като обвиняем от Сатана. А след решенията на Съда велик Христа се освобождава от товара на греха земен, и се осъжда и натоварена с присъдата над вината Сатана; която присъда се изпълнява във вид на седем язви зли, с които се напълват чашите и седемте ангела небесни ги изнасят от Съдебната зала и чакат знак да ги излеят над осъдения Сатана – врагът на Божията Правда, вързан с веригата на осъждението за хиляда години долу на Земята. Ние се питаме: кога ще стане това и как ще се изпълни на Земята?

Ходатаят на Завета нов чрез кръвта пролята, в чин ”Първосвещен” носеше на Своите гърди, върху първосвещената одежда тез дванадесет скъпоценни камъка. Това са небесни чинове, които се полагат като основание на църквата – основи църковни долу сред Земята, явени като скъпоценни камъни дадени чинове на човеци земни, употребени реално в Спасителния план. Те сочеха на дванадесетте Христови апостоли и на дванадесетте духовни племена. А в Скончание, в Съда велик те реално пак се явяват и се вграждат в основите Новоерусалимски.

И питаме се ние: кои са те? И как ще ги познаем? Стените имаха мярка – сто четиридесет и четири лакти, човешка мярка, която сочеше на сто четиридесет и четири хиляди в чин ”Лична гвардия на Христа“. Но при решението на съдбите на тази Христова гвардия, във времето на Съда пак чинът  ”Първосвещен” – Ходатаят на Завета, Който ги носеше на Своите гърди, се явяваше реално с дванадесет небесни чинове чрез личното Си дяло на Малкото духовно възкресение в чин ”Даниилово” призвани дванадесет живи представители на дванадесетте израилеви племена – блюда на почетна употреба в чин ”Пет разумни” (в изпълнение на Притчата за десетте девици). Те по съдби са въведени в Съда, за да приемат личните награди на сто четиридесет и четири хиляди на своите гърди (плещи) като техни живи представители. Следваше реалното строяване на Личната Христова гвардия от живи съдби на Христа чрез Съда велики (по начина, по който се строи Сянката тяхна – Съдии 6-та гл., Гедеон). Или трябваше да се яви ”нагръдникът” в живи скъпоценни камъни на съдбите – лични Христови войни, които Той (Христа) е носил на одеждата на своя Първосвещен чин като скъпоценни камъни първосвещени, девствени съдби, които е употребявал в своето новозаветно воювание чрез чина ”Първосвещен кръвен Войн“ – символа на Завета – причастието. Това бе кръвта Христова, минала в служение в цяло Новоерно време в ръцете на Войнството.

В Скончание, във времето на Съда велик, всички тези духовни войни им се решават съдбите горе, в Небето, представени от Святия Дух в Тронната зала на Съда, пред Законодателния Лик и Закона на правда. А сам Христа представя Своите първи начатки – плодове на Неговите лични трудове – дванадесет живи представители в реални небесни чинове. И натоваря на плещите им всички съдебни решения, свидетелствени решения и награди. А нагръдник – живите скъпоценни камъни са положени в новите Сионови стени на Новия Ерусалимски строеж, които го окръжават. Или Личната Христова гвардия в чин ”Сионова стена“ е окръжила Вожда си Господа Исуса Христа в чин ”Нов Ерусалим”. И Нему е поверен за изпълнение целия Нов завет:

Чашата със скъпоценна кръв, цената на изкуплението, единна със Святия Дух в чин “Обрезател”, ”Очистител” на храма сърдечен е преминавала в новозаветното служение и дух Божий е обрязвал сърдечната скиния цял един Нов завет от Седем периода църковно време. А едва в Скончание им се решават съдебно техните съдби чрез Съд велик. Техните живи представители приемат оправдателните им присъди и наградите им като документирано свидетелство долу сред Земята.

Затова притчата за десетте девици се приложи чрез живи съсъди, представени (като) в чин ”Пет разумни девици” със светилници, пълни с елей в ръката им. Тез именно съсъди са ядрото – сърцето църковно, лични войни, Христови гвардейци, представени лично от Христа пред Небесния съд велик, и над техните плещи духовни Съдът велик натовари съдебните решения на всички оправдани съдби от сто четиридесет и четири хиляди.

Тази тайна се откри едва в Скончание и реално се приложи и изживя от дялото в чин ”Даниилово”, защото не бе възможно да се яви само като теократично явление небесно, но трябваше да има своето реално практично приложение сред Земята.

Забележка: Във време на Съда велик отстранени бяха трите нули на цифрата сто четиридесет и четири хиляди (144 000) като отлетелите три времена, съдържащи в своето изпълнение хилядите, а останаха сто четиридесет и четири лакти – мярка човешка, употребена от Ангела на служението (Откр.21 : 17). И това число ние намираме в новия строеж на стените Новоерусалимски. А в тоз процес съдебен Петте неразумни девици, слепи Лаодикийци, са отхвърлени от Ходатая на Завет поради неправедни дела. И Той в чин ”Младоженек” ги избълва от устата Си, и Съдът велики им натовари всички дела на осъждение на падналото небесно войнство и земно, отхвърлено. И те също имат числото сто четиридесет и четири хиляди с вожда си Сатана. Това е направеният пробив горе в небесните селения, в строя на небесните войнства!

С тези събития в Небето се прекратява Земният процес! Седем чаши са пълни със седемте зли язви и са дадени в ръката на седемте ангела. Светая Светих – небесното светилище се очистя от осъдените съдебно съдби. И тез съдби са натоварени на осъдените войнство на Сатана и на самия него. И те ще ги претърпят на Земята във времето на грабването на оправданите горе в Небето. А за оправданите – църквата Христова още на Земята ще е дадена цената на изкупление. И в облаците ще посрещнат своя Вожд в чин ”Цар” и ”Господар” техен за вечността. Затова в Небето след приключване на Съда вече няма Ходатай. Той е приключил Земния съдебен процес, всички решени съдби на оправдание и осъждение са натоварени на съответните съсъди. Оправданите решени съдби, за които е дадена цената на изкуплението, те по съдби са внедрени наново над ядрото земно, сърце – Земята е представена отново чрез своето ядро в чин ”Нова звезда“, ”Нова планета Земя”.

Затова и апостол Йоан вижца новата съдба на Новоизкупена планета Земя като Нова Земя, над която слиза Новият Ерусалим с новите Сионови стени. А през времето на Хилядагодишното царство на мира свалените решения на осъдените като седем язви зли са претърпени. Земя е освободена, отърсена от горната си обвивка да непроницаемата мантия: ядрото се открива чисто, без грях – няма на него нищо нечисто. (Тук се вмества последното видение/изстъпление на пророка Господен, съсъда на Гласа, който видя ядрото земно на повърхността и то прие съдбите на Новата Земя.)

Всичко, казано дотук, ясно очертава процеса на очистване на светилището небесно. И всичко нечисто – грехът, в седем язви изразен, се сваля на Земята, за да го претърпят всички осъдени съдби земни, единни с небесните паднали войнство.

Затова още сянковото изпълнение ни открива техните реални съдби. Чинът  Първосвещен носеше четири одежди, сочещи на четирироговия олтар, на четирите времена над планета Земя климатични сезони и духовното развитие на Спасителния план: в Макет до потопа Ноев; два Завета – Сянка и Същина; и Скончание – Съда небесен на правда, приключващ Земния процес. Също четирите първосвещени одежда ни сочат на Ангела четвърти в оформено дяло на Пети Борец чрез призванието и употреблението на Пет разумни девици (Откр.18:1-5), Четири живи същества на съдбите, пълни с очи на Светлината, горе в Небе, сред Съда небесен в употребление. Това са камъни на съдебния нагръдник в оформения квадрат, който е носил първосвещеникът на своите гърди. И като скъпоценни камъни ги намираме в новия строеж на Сионовите стени. Затова чинът  ”Първосвещен” е посочен едва в Скончание и времето му на действие се открива в годишния цикъл на очистение на светилището. А четирите връзки, с които се свързваше нагръдникът, сочеха на Спасителния план в четири времена, които покриват Макета със Същината на сенките в чин ”Два Завета”. Те именно са сърцето църковно в чин ”Първосвещена гвардия на Христа“ и водят народа Божий в чин ”Трети духовен съдебен Израил”. Дялото на изкупление запазва същите имена, но нека не забравяме, че във водещата се борба в сенките чрез церемониални народ Израил, първи сянков народ, се показа Същината в развитие на Спасителния план и бъдещите добри съдби на верния духовен народ.

Чиновете в сянковото служение се явяват и дават символична реална свещена дейност със символичен принос на целия Завет сянков, но във време на Съда всичко се повтаря реално и реално се строява Личната гвардия на Христа като живи камъни, нагръдник в квадратна форма, сочеща на Ангела четвърти! И в реалния строеж, в основите на Сионовите стени те реално се вграждат като скъпоценни камъни. И във времето на съдебното изпълнение Христа реално ги представя чрез дванадесет живи деца, родени от духовно обрязани родители, в реални чинове на живи представители на племената – дванадесет духовни израилеви племена. Те във времето на Съда небесен се явяват като първи начатки на Христовите трудове и продължават като чинове до Архангелска тръба. Те носят Вестта църковна като Вест съдебна, всемирно решена, запечатваща оправданите съдби земни.

Затова до изявяване пълнотата на Съдебната вест всемирна църковна, се носи сред Земята Вестта: ”Излезте, люде Мои, от Вавилон!“ Но яви ли се вече Вестта съдебна, запечатваща земните съдби, друга Вест няма над Земята. Тя остава да се носи до Архангелска тръба. И тези, които я носят, само те влизат в сто четиридесет и четири хиляди – Лично войнство Христово. Но те са само от юдиното племе в чинът  ”Духовно обрязани в Духа Святи юдеи”. Дялото съдебно на юдиното племе е поверено в техните ръце.

Те са приели Закона морален от десет заповеди и го носят и проповядват. Те носят Вестта всемирно запечатваща спасените съдби сред планета Земя до деня на Архангелска тръба. А самата Вест е в чин ”Блага вест“ на приключващи се съдби, съобщава за решенията на Съда велик небесен над Земя, решаващ Земния процес и за решените съдби, приключени и внедрени.

И на Земята няма друга вест, освен носещата се Вест, всемирно запечатваща съдбите земни във всемирен мащаб. А Ходатаят Христа е вече излязъл от светилището и Земята няма Ходатай. Христа е напуснал Светая Светих – Съдебната тронна зала със Закона на правда, пред който се реши Земният процес. Светая Светих е очистена от греха с решение съдебно. И грехът е свален на Земята като огън на осъждение и оправдание земно.

Чиновете ”Свещени”, ”Първосвещени“ и ”Царско свещенство” са дадени реално на Личното войнство – Гвардия Христова. А Вождът им е свалил свещената одежда, облича царската мантия, докато те водят последната Армагедонска борба сред Земята. На Земята което е оправдано, трябва да продължи в Правда, а осъденото да стои в осъждение. Стихът ”Който е праведен, нека си остане праведен, и осъденият да си остане в осъждение” се отнася за това време. И стихът ”Правдата на праведния не го ползва в деня на съгрешението му.“ Защото присъдите на осъждението в чин ”Седем язви“ в седемте чаши са дадени в ръцете на седемте ангела. Те са приели огън я на осъждението и са напуснали Съдебната зала, и чакат заповед, за да излет язвите над осъдена Земя.

Затова нека се знае, че във времето на Съда небесен всичко се решава съдебно и решенията се носят в чин ”Съдебни свидетелства”, свалени на Земята чрез Гласа на Дух Святи в чин ”Глас на Съдебната небесна власт”. Тук именно стои стихът: ”Тез, които пазят десет заповеди Божии и вярата Исусова”.

Затова дялото на Пет разумни сетива е дяло на Четвърти ангел и Пети Борец в чин ”Малко Даниилово”. То е велико по мащаб и самостоятелно. То е приело чрез Гласа съдебен Светлината, носена от Ангела четвърти, слизащ със сила и слава голяма от Небето (Откр.18:14). То реално е приело чиновете свещени и Съдебния Глас в чин ”Съдебен пророчески Глас“ – Пети Борец – Дух Святи за приключване земната история чрез употребление на блюдата златни на почит дялото съдебно в Скончание на Съда небесен.

Призоваването на Пет разумни в началото на развоя на дялото съдебно е още в чин ”Малко духовно частично възкресение съдебно, Даниилово”.

То поде своето служение с олтар на изпълнение, наречен “Орна“, който просеше милост за опрощение на греха църкoвен в Седмия, последен, Лаодикийски период, където се чу Гласът небесен в чин ”Глашатай”, Който събра от кръстопътищата хроми, куци, недъгави (духовно) на господарската трапеза (притчата за поканените на сватбената вечеря влезе в своето изпълнение) до деня на оформление и раздяла на Пет разумни от Пет неразумни. И това дяло реално се извърши на 13 юлий 1958 г. на хълма ”Редута“ в София.

Гласът на Дух Святи поведе Петте разумни в употребление на едно велико оформление на дялото на Ангела четвърти единен с Гласа. И това дяло бе поведено лично от Вожда им Христа, Който ги скри под Своите святи криле. А Пет разумни с елей в светилниците си влязоха, по чинове въведени лично от Младоженека в небесната сватба – Съда и Той ги представи лично пред Съда. Христа пое ръководството на дялото Свое сам в Своите ръце чрез Гласа на Святия Дух и след решенията на съдбите в Съда велик предаде им личните Си чинове и ги поведе в духовно воювание.

А Пет неразумни са оставени на произвола на осъдената си съдба – с вожд в чин ”Юда Искариотски”, поведен лично от Сатана с духа си лукав, спиритичен в неразумни дела. Те загубват всякаква връзка с дялото на Пет разумни без да имат представа за развоя на Божието дяло. Пет неразумни поемат пътя на измамата от Сатана, докато Съдът велик реши съдбите и над техните плещи натовари присъдите на осъждението.

Дялото на Пет разумни, макар че са били заедно с Пет неразумни до деня на идването на очаквания Младоженек Христа, не се вижда на открито, не се чува нищо за него, защото това дяло велико на съдебното изпълнение е скрито, то се развива и върви нелегално. И ни Пет неразумни, нито Лаодикия, не светъл имат представа за него!

Групата на Пет разумни, водена от Глас на Дух Святи в чин ”Глас на Съдебната небесна власт”, са употребяеми блюда на почит като едно велико оформление, група малка, стояща извън всички църковни Лаодикийски стрехи като щит на твърда Канара, основание – сам Христа! Те са навлезли в чинове на Вожда си Христа в чин ”Личен, духовен, обрязан чрез Святия Дух юдеин”. Първосвещеният чин им е поверен в ръка, даден на земен човек за приключване на Съда небесен, единни със съдебния пророчески атрибут в чин ”Апостолски”. Те са осведомени в пълнота за хода на Съда велики, озарявани от Дух Святи чрез Тръбния Глас, действащ в приемник – човек-съсъд на почит, според Малахия 4:5. Те са водени стъпка по стъпка и са въвеждани в Процеса съдебен чрез земни свидетелствени служения в потвърждение на небесните съдебни изпълнения, вменени за църковни свидетелство по развитие на Плана църкoвен, реален.

А Съдът на Небето е в пълен състав за решения съдебни на земните съдби. Те са въоръжени в чинове небесни и приемат всичките решения, съдебни награждения и според необходимостта за служение се въвеждат в чинове на изпълнение. И тъй те вървят като Лична гвардия на Христа, сформирана според сянката в Съдии, 6-та глава (Гедеон). И в последния нов духовен строеж на Ерусалимската стена ние ги намираме като скъпоценни камъни, реално внедрени в основите на строежа в чинове на дванадесетте апостоли. А във време на Съда строени като стена Сионова, окръжаваща Новия Ерусалим – Господа Исуса Христа с Личната Му гвардия в чин ”Сионова стена“ – Сионова дъщеря. Те са сърцето, ядрото църковно, подвижено пред Небето още от кръста Голготски, а в деня на Петдесятница въоръжени със силата на Святия Дух, за да положат основите на Новозаветната църква Христова.

Тях, в чин ”Пет разумни сетива църковни”, прие Съдът велик, представени от Вожда им Христа! Те застанаха като живи реални дванадесет представители на дванадесетте племена от спящи, настоящи и бъдещи съдби и приеха съдебните решения за вси! Но те са само от племето духовно – Юда и са в небесни чинове.

Новият Ерусалим се строи горе в Небето по съдби и в него се вгражда жив материал – живи човеци по съдби. А предстоеше внедрение на Новия Ерусалим с Новата Сионова стена по съдби над ядрото земно с нови съдебно решени съдби. И затова чрез водене от Гласа те са внедрени във всички съдби, пълни с очи – Четири живи същества.

Новият Ерусалимски строеж е започнал своето изграждане от деня на прозвучаване на Гласа съдебен. Тогава именно се изведоха и представиха дванадесетте камъка в дванадесет града долу на Земята свидетелствено като стълбове, забити в полите на Синай – Съда на Небето! И продължиха да навлизат от чинове в чинове. Тогава със знамение и чудо се призоваха дванадесетте чина на живите представители на племената. Но едва в 1954 година се яви Съдът небесен и започна Процесът земен. И при всяко съдебно решение, предварително осведомени от Гласа на дух Святи, те го потвърждаваха със служение в земното свидетелство и тъй изтегляха от Небето решените от Съда съдби. И в строго определената дата се записваше кое дял0 се е разглеждало.

И тъй дялото на свидетелствата съдебни долу на Земя продължи до деня на приключване на Съда. А в скончание на Съда небесен се явиха вече реално строените дванадесет чина на Личната гвардия Христова от малки невръстни деца – девствени съдби на Личното Христово войнство и на крехките им живи плещи се натовариха решенията съдебни като девствени съдби и се увенчаха с Вожда си Христа като Негова Лична гвардия. Когато се внедряват съдбите над новото ядро земно, тогава се изискаха тези дванадесет камъка, да се положат в чин ”Дванадесет апостоли” в основите на Сионовата стена, които като чинове велики влизат в Личната гвардия на Христа и са сто четиридесет и четири (хиляди) лакти – мярка човешка като Сионова строена стена, която охранява личния си Вожд в чин ”Нов Ерусалим”.

Тези дванадесет камъка бяха взети от дванадесет града в нашата страна с голяма борба и тържественост и продължихме в свято служение с ухаещи жертви на приноси благодарствени от земни ухания на цветя – роза българска. Този благодарствен принос от ухание на роза всъщност представляваше молитвата на дялото, приета като благодарствена хвала реална от Апостолите и Светиите от Седемте периода църковно време като благоприятни приноси във времето на Съда велик.

Отново, в потвърждение на апостолското служение на групата, апостолските чинове пак се дадоха като свещени съдби на дялото в чин ”Светии“. А там, където се сгради първият олтар на служение в призвание на Десет девици в чин ”Орна”, след двадесет и две години пак се явяват приноси с обещание да се яви новият строеж на дялото съдебно. И на мястото на сградения реално олтар Орна се внесоха и тез дванадесет камъка свидетелствени, от дванадесет града, предстоели свидетелствено двадесет и две години пред Небето – Съда велик и ще бъдат внедрени над Новата Земя в нова съдба, представена чрез своето чисто ядро чрез изпълнение на съдебни решения.

Ето затова се налагаше да се даде едно кратко обяснение за предстоящите пред Небето дванадесет камъка, вложени в строежа на стената и града.

В сто четиридесет и четири хиляди – Личното Христово войнство влизат мъже, но които са били семейни и двамата съпрузи са били в дялото съдебно в употребление, то жените се скриват според чина в притежание на мъжа, а девиците се скриват в Христа, защото жената е ребро Адамово, взето от мъжа.

Църквата се скрива в Христа в чин ”Ева” като невяста в своя жених. Апостол и пророк Йоан вижда Новия Ерусалим и Сионовите стени, защото Ева – църквата е скрита като ребро в Жениха си Христа. А Той е окръжен от Сионовата дъщеря – сърцето, ядро църкoвно в чин ”Строеж на Новоерусалимска Сионова стена”, неразривна част на Новата планета Земя, Нова Звезда – Рила! Амин! Словото ще продължи.

Забележка: Горе в Небе се изпращат не само ”камъни” или ”нарови зърна” – свещени чинове, но и Авраамовият пясък, събран в плода на смокинята. Камъните сочат на сто четиридесет и четири хиляди, символично явени в нарови звънци по полата на първосвещената одежда. А спасяемият народ е символизиран в смокинените семена – пясъка Авраамов; и двете растения растат сред лозето земно – Земя и явяват плода си в есента, във времето на Съда.

А врагът с войнството свое е изявен чрез Пет неразумни в плода на мушмулата. Амин




Гласувай:
6



1. elizabethborislavova - Скъпоценните камъни
23.01.2021 22:55
В Книгата Изход 28 е описан нагръдника - Урима и Тумима от 12 скъпоценни камъка.
17 И да закрепиш на него камъни, четири реда камъни, ред сард, топаз и смарагд да е първият ред,
18 вторият ред: антракс, сапфир и адамант;
19 третият ред: лигирий, агат и аметист;
20 а четвъртият ред: хрисолит, оникс и яспис; да бъдат закрепени в златните си гнездица.
21 Камъните да бъдат дванадесет, според имената на синовете на Израиля, според техните имена, както се изрязва печат; да бъдат за дванадесетте племена, всеки камък според името му.
Виждаме тези камъни в края на Библията в Откровение 21 12 Градът имаше голяма и висока стена, с дванадесет порти, и на портите дванадесет ангела, и надписани над портите имена, които са имената на дванадесетте племена на израилтяните:
13 откъм изток три порти, откъм север три порти, откъм юг три порти, и откъм запад три порти.
14 И градската стена имаше дванадесет основни камъка с дванадесет имена на тях, имената на дванадесетте апостоли на Агнето.
16 Градът беше четвъртит, с дължина равна на широчината му; и като измери града с тръста, излезе дванадесет хиляди стадии. Дължината, широчината и височината му са еднакви.
17 Измери и стената му, която излезе сто и четиридесет и четири лакти; а това беше човешка мярка, употребена от ангела.
18 Стената му беше съградена от яспис, а самият град от чисто злато, подобно на чисто стъкло.
19 Основните камъни на градските стени бяха украсени с всякакви скъпоценни камъни: първият основен камък беше яспис, вторият сапфир, третият халкидон, четвъртият смарагд,
20 петият сардоникс, шестият сард, седмият хрисолит, осмият вирил, деветият топаз, десетият хрисопрас, единадесетият яцинт, дванадесетият аметист.
Да обърнем внимание, че в стената на новия Ерусалим има три елемента:
- първият, най-грубия, надписи над 12-те порти с имената на плътските 12
- вторият - 12 основни камъка на стената - 12-те апостоли, новозаветното служение
- третият - 12 скъпоценни камъка, с които са украсени основните камъни.
Публикацията е за тези чудни 12 скъпоценни камъка, които се явяват в края на новозаветното време, в седмия Лаодикийски период. Те украсяват - надграждат делото на апостолите. Кои са те се обяснява в публикацията.
цитирай
2. dobrodan - Камъните падат, падат
24.01.2021 21:45
от небето :):):). Направете си я молитва тая хм, песен.
Кога ми измериш с тръстика 12000 стадия, пак да ми се обадиш.
Дали не е време за един постинг точно за вашата църква?
цитирай
3. elizabethborislavova - Благодаря, Добродане
26.01.2021 15:53
Много ми липсваше!
В публикацията става дума за това, че са взети 12 камъка и 12 души, българи са представени пред Страшния съд. Той е минал, както вече знаеш и неговите решения са дадени в България в периода 1947 - 1982 г. 35 години, според пророчеството. Радвай се и бъди горд.
dobrodan написа:
от небето :):):). Направете си я молитва тая хм, песен.
Кога ми измериш с тръстика 12000 стадия, пак да ми се обадиш.
Дали не е време за един постинг точно за вашата църква?

цитирай
4. krumbelosvet - Интересно и почти непостижимо за човешките възможности.
29.01.2021 11:53
Като че някой е диктувал на младата авторка. Знае ли тя КОЙ е диктувал?
Защото посочените източници "Откровение 21:17-20; Изход 28:17-21" допускат множество тълкувания за ОБИКНОВЕНИЯ човек.
Аз си спомням само няколко от съдбовните предсказания:
- Неосъдените между живите ще срещнат Христа във въздеха;
- Ще се спасят "един на хиляда и двама на десет хиляди", т.е. 0,0012 , 12 десетохилядни от популацията при пришествието;
- След това по Земята не се забелязват планини и възвишения, което означава ЗЕМНАТА КОРА да бъде погълната от една ВИСКОЗНА мантия с по-ниско относително тегло. И явно ТОВА е "огненият жупел" (разтопена сяра).
цитирай
5. elizabethborislavova - Да, знам кой е диктувал
30.01.2021 10:18
Веднага бързам да направя уточнение - всичко публикувано в блога ми е Божие Слово. То идва директно от небесния олтар. Подобно нещо никога досега не е имало на земята и няма и да има. Имало е ранен дъжд, по времето на апостолите, но Късният дъжд е с още по-голяма сила и още по изобилен. Той е даден на една жена, българка по времето на Страшния съд в период от 35 години, от 1948 до 1982 г. В това Слово всичко е ясно и целта е именно да се даде яснота за въпросите, които Бог е забранил на пророци като Данаил и на Йоан да пишат или казват, докато не дойде времето.
цитирай
6. elizabethborislavova - Относно предсказанията
30.01.2021 10:24
krumbelosvet написа:
Като че някой е диктувал на младата авторка. Знае ли тя КОЙ е диктувал?
Защото посочените източници "Откровение 21:17-20; Изход 28:17-21" допускат множество тълкувания за ОБИКНОВЕНИЯ човек.
Аз си спомням само няколко от съдбовните предсказания:
- Неосъдените между живите ще срещнат Христа във въздуха - ДА, СПАСЕНИТЕ, КОИТО СМЕ ЖИВИ ПО ВРЕМЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕТО ЩЕ СРЕЩНЕМ ХРИСТОС. ЗА НАС КАЗВА, ЧЕ ПОСЛЕДНИТЕ ЩЕ СТАНЕМ ПЪРВИ. ПЪРВО НИЕ ЖИВИТЕ ЩЕ СЕ ПРЕОБРАЗИМ С ЧУДНИ НОВИ ТЕЛА И ЩЕ ЛИТНЕМ НАГОРЕ. ПРЕДИ ОКОЛО 70 ГОДИНИ БОГ Е КАЗАЛ, ЧЕ ТРЕТОТО ПОКОЛЕНИЕ ЩЕ ДОЖИВЕЕ ДА ГО ПОСРЕЩНЕ ЖИВО. ХОРАТА, НА КОИТО Е КАЗАЛ ТОВА СЕГА СА НА ВЪЗРАСТ ОКОЛО 50 - 60 ГОДИНИ;
- Ще се спасят "един на хиляда и двама на десет хиляди", т.е. 0,0012 , 12 десетохилядни от популацията при пришествието; НЯМА ТАКАВА ЦИФРА ИЛИ ПРОЦЕНТ В БИБЛИЯТА. БОГ ИСКА ДА СЕ СПАСЯТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ. АЗ ЗНАМ, ЧЕ БОГ ЩЕ СПАСИ ДВЕ ТРЕТИ ОТ ВСИЧИК ЖИВЕЛИ НА ЗЕМЯТА. В НЯКОИ ИСТОРИЧЕСКИ ПЕРИОДИ ПОВЕЧЕ В ДРУГИ ПО-МАЛКО, НО КАТО ЦЯЛО ДВЕ ТРЕТИ.

- След това по Земята не се забелязват планини и възвишения, което означава ЗЕМНАТА КОРА да бъде погълната от една ВИСКОЗНА мантия с по-ниско относително тегло. И явно ТОВА е "огненият жупел" (разтопена сяра).
ТОВА Е ДУХОВНО, ПЛАНИНИТЕ И ВЪЗВИШЕНИЯТА ДЕЙСТВИТЕЛНО СЕГА ГИ НЯМА. ДУХОВНО ТОВА ЗНАЧИ, ЧЕ СЛЕД СЪДА НЯМА ПЛАНИНИ И ВЪЗВИШЕНИЯ - ТОВА СА ЦЪРКВИ И ЦЪРКОВНИ УЧЕНИЯ. ИМА САМО ЕДНО ИСТИНСКО УЧЕНИЕ, ТОВА НА СЪДЕБНОТО БЛАГОВЕСТИЕ, КОЕТО ДЕЙСТВА. ДУХОВНО Е ТОВА. ЗАТОВА БОГ ПРИЗОВАВА ВСИЧКИ ДА ИЗЛЯЗАТ ОТ ЦЪРКВИТЕ И ДА ГО ТЪРСЯТ ЛИЧНО. САМО ТАКА МОГАТ ДА ГО ПОЗНАЯТ В ПЪЛНОТА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 644805
Постинги: 912
Коментари: 1022
Гласове: 2559
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031