Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2019 14:19 - ОБЯСНЕНИЕ ЗА ЧИНОВЕТЕ - ЦАРСКИ, ПЪРВОСВЕЩЕН И СВЕЩЕН
Автор: elizabethborislavova Категория: Поезия   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.01.2020 21:54


 ЗАЩО СА ДАДЕНИ НА ЗЕМНИ ЧОВЕЦИ СВЕЩЕНИ ЧИНОВЕ? ОБЯСНЕНИЕ ЗА ЧИНОВЕТЕ - ЦАРСКИ, ПЪРВОСВЕЩЕН И СВЕЩЕН
"На първо място по степен и висота на служение стои чинът ”Царско свещенство”. След него следват Първосвещеният чин и Свещеният. Както Бог се явява в Троен образ, тъй чиновете небесни се откриват в духовно изпълнение на служение в троен сан по подобие Божие.

Тъй в Първото ерно време се явява чинът свещен, във вторият, Новозаветен период е Първосвещеният чин, а в скончание на Спасителния план се явява царското свещенство по чин ”Мелхиседек”. Тез три степени на свещенослужение са поверени на човешки създания в служение на Небето, изявено сред планета Земя, за водене свещената духовна борба в живота на един сянков заветен народ на Всевишния Бог в развоя на духовната борба сред планета Земя. В старозаветното сянково изпълнение на служение на Израиля стар не бяха поверени само свещените чинове. Те са право на Господа Исуса Христа, но Бог имаше свои посланици сред Своя народ - небесни пратеници, а също и пророчески съдебен атрибут. Процесът земен на борбата се води от Съда небесен. На Съда е възложено и воденето на Книгата на делата.

А чиновете са дадени за водене на свещената борба сред израилевия народ, за да покаже и се изяви на целия свят, че Бог Всемогъщи води борбата чрез Своя народ. Чрез израилевия духовен живот се представяше борбата и нейната крайна цел в победа Христова. Но Христа не бе реално изявен сред Стария Израил те Го очакваха в чин ”Месия”.

Тъй първосвещеният чин в сянково служение действаше в реални служби на ежедневните приношения в Светая - макар и да имаха в края на годината служба първосвещена, тя беше преобраз на бъдещо изявление, Сянка, посочила на Христовия чин в Новозаветната същина. И така Първосвещеният чин всъщност е жестът Христов жертвата, поставила Новия завет в изпълнение на водещата се духовна борба, кръвта Христова, пролята сред планета Земя. Това е ”новият" кръвен Войн в реално водещата се борба - първосвещеният чин на Христовата жертва - животът на Христа, даден в откуп на човека. Войнът кръвен в Първосвещен чин воюва реално - това е животът в чин ”Първосвещен войн“ в Завета нов, символът на Завета нов. Причастието свещено е дялото велико на Новия завет - Христовият велик жест сред планета Земя, даден за целия свят в изкупление на човека! Ето затова е било необходимо чиновете небесни, дадени на земни човеци, да осветят бъдещите служебни изявления на Христа!

В първия, Сянков завет, се изявява Бог Отец чрез Закона морален от десет заповеди като заветен белег на човека, даден от Законодателя и Съдия. А в Новия завет се явява Вторият образ на действие - Синът Божий в чин ”Първосвещен” - Пасхалният Агнец, поднесъл живота Си в жертва за изкупление на живота земен, човешки. Но в Скончание, в Третото време на Съда велик, вече действа Святия Дух. Съдът велик разглежда делата на подсъдимите двама Войни, които са воювали сред Земята с войнствата свои в чинове свещени и първосвещени. Във време на Съда влиза в действие чинът ”Царско свещенство” в приключване на Процеса земен и строяване реалните съдби на Войнствата Христови, действали единни с пророческия атрибут. Във времето на Процеса съдебен горе, в Небесния съд, застава лично Христа в чин ”Ходатай” за целокупността земна с трите пояса от флора, фауна, човек и цялата Земя.

А чинът на Христа - Свещен и Първосвещен се дава на Личното Христово войнство в служение пред Съда велик, единни с пророческия атрибут в чинове небесни, в едно дяло велико на водещата се духовна борба. В скончание на Съда велик, във време на съдебните награди, те получават наградите на Христа - чина ”Свещен” и ”Първосвещен”. А Христа приема вече чина ”Царско свещенство" - ”Мелхиседек” до век, Който позволява на Личната Си гвардия да навлезе в него с позволение на Съда велик. Защото Личната гвардия Христова в Скончание, във времето на Съда велик, се формира в едно дяло в чин ”Пет разумни“ сетива църковни като сърце църковно. Те приемат дялото на църквата, защитават интересите на духовната църква и воюват в борбата като гвардейци живи на Христа. Това дяло се явява в чин ”Даниилово малко духовно възкресение”. И те приемат чина царски на Мелхиседек, необходим за ръководство и действие сред Земята, за да получат наградите на своя личен Вожд Господа Исуса Христа. И тъй трите чина ”Свещен", ”Първосвещен” и чинът ”Царско свещенство” във времето на Съда са дадени на Войнството Христово. Войнството Христово застава в защита на църквата - то не може да функционира в служение на Небе без притежание на тези чинове. Това е тяхното въоръжение, поверено им от техния личен Ангел четвърти и Пети Борец. Ангелът четвърти е навлязъл, според чиновете, в действие - църковни първосвещени служения.

В целия Спасителен план се оформят три времена: Първо време Макетен спасителен план; Второ време - Сянка на Същината новозаветна; и Трето време, което е Вторият завет нов - Същината, в която в Скончание се включва изпълнението на Откровение Иоаново Съдът, който се покрива с Макетния план! Това велико съдебно дяло не може да навлезе в своето реално служение без чиновете свещени, с които е действал в служение свещено Сянковият период. Едновременно Светая - цялото Първо време посочи Същината на Новия завет, в който е действал през цялото Второ време новозаветно чинът  “Първосвещен” - Кръвният Войн животът на Христа, предлаган в чин ”Причастие”, за да има душата човешка дял с Христа."



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 657701
Постинги: 916
Коментари: 1030
Гласове: 2588
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930